Kā es gāju noformēt daudzbērnu vecāka atlaižu karti Rīgas Satiksmē

zanda_g zanda_g

Cik var savas bezdarbības dēļ tērēt vairāk, ja var tērēt mazāk - tā varētu saukties mana došanās uz Rīgas Satiksmes klientu apkalpošanas centru, lai noformētu daudzbērnu ģimenes vecāka atlaidi braucieniem sabiedriskajā transportā galvaspilsētā.

Pirmdienas, šīs ziemas viens no aukstākajiem rītiem, bija tieši radīts, lai beidzot es sadūšotos un iestātos Prāgas ielas 1 Rīgas Satiksmes Klientu apkalpošanas centra rindā. Pulkstenis sita 8:50, kad durvis vēl apmeklētājiem bija slēgtas, es rindā biju devītā. Auksti bija ne tikai man, bet arī pārītim studentu un kundzīšu, kuriem, cik sapratu, e-taloni bija jāpagarina. Durvis tika atvērtas nedaudz pēc 9:00. Telpa maza, tajā bez 3 apkalpošanas galdiem un apsarga galda, bija novietoti 5 krēsli. Lieki piebilst, ka es spēju iespraukties siltumā tikai vēl pēc 15 minūtēm.

Viens no apkalpošanas speciālistiem izrādījās varen runātīgs puisis, kurš vienam klientam veltīja uz pusi vairāk laika nekā ierasts. Speciāliste, kura vēlāk apkalpoja mani, izteicās, ka nu diemžēl tāds viņš ir un viņa dažkārt viņam iesperot, kad redz, ka ir aizrunājies vai rinda neplok.

Mana pabūšana pie speciālistes gāja raiti, nieka 9:40 izgāju no šīm telpām.

Mani secinājumi:

  1. Prāgas ielas 1 Klientu apkalpošanas centrs - cik draudīgs izskatās no ārpuses ar mūžīgi garām rindām, tik, pieejot tuvāk, nekas labāks netiek novērots
  2. Taču, visu var pieciest, ja vienam no daudzbērnu (3+) ģimenes vecākiem ir iespējams pārvietoties Rīgā ar sabiedrisko transportu jebkurā nedēļas dienā, ar jebkuru transportlīdzekli, izņemot maršruta mikroautobusu, par 16,-Eur mēnesī.
  3. Lai process būtu raitāks, kad jāizgatavo Rīdzinieka karte vai personificētais e-talons, vēlams ņemt līdzi savu foto (speciāliste teica, ka arī kvalitāte tad ir labāka)
  4. Turpmāk ielādēt braucienus turpmākajiem mēnešiem, speciāliste ieteica vai nu RS Klientu apkalpošanas centros vai Narvesenā. Uz jautājumu, vai to varu darīt elektroniski caur www.rigassatiksme .lv, jo redzēju, ka tāda iespēja tiek piedāvāta, speciāliste neieteica, jo gadoties, ka pat 48h laikā nekas nekur neielādējas.
  5. Klientu vidū bija arī studente, kas bija RS mājaslapā pierakstījusies uz konkrētu apkalpošanas laiku, viņa arī uzreiz tika apkalpota - tas ir labs variants, ja plāno turp doties ar bērniem

Ai, bet mute smaida, lai tur vai kā! Pašvaldības atbalsts daudzbērnu ģimenēm no 3+ ir? IR! Jāpasalsts? Jā! Jāpatērē vairāk laika nekā gribētos? Jā!

Ceru, ka kādai rīdzinieku ģimenei, kas mēģināja saņemties uz šo soli, mans info palīdzēja!

Priecīgu nedēļu!

Zanda_g